BUZZPARTNERS-logo-HR

Patisserie Van Avezaath-Beune

Patisserie van Avezaath-Beune, gevestigd in de Johannes Verhulststraat, is al meer dan honderd jaar voor vele Amsterdammers een begrip. Van Avezaath-Beune staat voor puur en eerlijk, maar vooral voor het woordje “heerlijk”. De populaire tompouce of de chocolade amsterdammertjes moet je hier echt geproefd hebben.

In 2019 heeft Patrick, na er jarenlang gewerkt te hebben, Patisserie Van Avezaath-Beune overgenomen. Hij is een patissier met passie voor zijn vak en is een van de beste van Amsterdam. Nadat hij de zaak had overgenomen, wilde hij alles meteen goed geregeld hebben. Ook zijn social media marketing. Zelf had hij hier geen tijd en expertise voor, daarom schakelde hij ons in om de Facebookpagina te onderhouden.

In het eerste jaar steeg het aantal likers al met 103%: van 593 naar 1200. Dit kwam doordat we elke week zorgden voor creatieve en effectieve content op de Facebookpagina van Van Avezaath-Beune. Patrick was zo blij met de resultaten en het persoonlijke contact, dat hij besloot om ook het Instagram account van Van Avezaath-Beune aan ons over te dragen. Ook dit was een succes: het eerste jaar werd er al een groei van 144% gerealiseerd: van 222 naar 541 volgers. Vervolgens mochten wij ook zijn e-mailmarketing gaan verzorgen.

Het fijne aan de samenwerking vindt Patrick dat hij niet meer naar zijn social media marketing hoeft om te kijken en dat alles goed geregeld wordt. Daarbij sturen wij nu ook e-mail nieuwsbrieven voor hem uit. Ook vindt hij de korte lijnen fijn: hij heeft een vaste social media manager, die altijd direct voor hem klaar staat en zijn bedrijf goed kent.

Startdatum

01-08-2019

Doelstelling

Professioneel zichtbaar zijn via social media

Resultaten

  • Het eerste jaar een stijging van 103% in Facebook likers
  • Meer dan 500 volgers op Instagram
  • Positieve reacties van hun doelgroep op de geplaatste social media berichten

Wat zeggen onze klanten?

Deel gerust dit artikel