Marketing voor makelaars
Online aanwezig zijn is belangrijker dan ooit. Meer dan 95% van de Nederlanders tussen de 12 en 45 jaar oud gebruikt een vorm van social media: een enorme doelgroep die popelt om kennis te maken met jouw kantoor. Met Facebook of Instagram zorg je ervoor dat je een bekend en vertrouwd gezicht wordt. Deze zogenoemde ‘naamsbekendheid’ zorgt ervoor dat woningzoekers eerder voor jou kiezen, dan voor een concurrent.
Wil je aan de slag met het vergroten van jouw naamsbekendheid via social media? Ons enthousiaste team gaat graag voor je aan de slag om jouw makelaarskantoor een bekend gezicht te maken in de regio. Op deze pagina lees je meer over wat online marketing voor jouw organisatie kan betekenen, maar we vertellen je dit ook graag zelf!
Waarom jouw social media uitbesteden?
Waarschijnlijk heb je een Facebook of Instagram pagina aangemaakt, heb je enthousiast een paar berichten geplaatst van het team, de woningen of je werkwijze, maar ligt het account nu stil of heb je geen tijd om te reageren op alle reacties. Logisch, want de werkzaamheden binnen het bedrijf gaan gewoon door. Daarnaast blijkt het bedenken van creatieve vernieuwende berichten, die ook nog eens veel bereik, reacties en likes opleveren, een behoorlijke opgave.
Online marketing voor het MKB
Wij helpen makelaars binnen het MKB die graag willen groeien met hun bedrijf, maar zelf niet de tijd hebben om van hun social media marketing een groot succes te maken en potentiële klanten aan te trekken. Wij nemen al het werk rondom Instagram en Facebook voor je uit handen, zodat jij je volledig kan richten op al die (nieuwe) klanten.
Facebook is een ideaal kanaal om jouw doelgroep snel te bereiken. Met Facebook vergroot je de naamsbekendheid, versterk je het imago van je bedrijf, trek je meer bezoekers naar je winkel en blijf je in contact met de doelgroep. Lees meer over Facebook…
online marketing uitbesteden: werkwijze
Wij vinden persoonlijk contact belangrijk. Daarom krijg je bij ons altijd een persoonlijke social media manager die ervoor zorgt dat alles rondom social media geregeld wordt. We starten met een strategisch interview op locatie om te bepalen wat jouw persoonlijke doelen zijn. Vervolgens komt onze fotograaf iedere 3 maanden bij jou op locatie om foto’s te maken die wij gebruiken voor Facebook en/of Instagram. Met de berichten die wij plaatsen bereik je duizenden mensen per maand. Geen zorgen: ook de reacties beantwoorden wij tijdens onze ruime openingstijden.
Waarom is social media belangrijk?
Wat kost social media uitbesteden?
De voordelen bij BuzzPartners
Je houdt tijd over
Meer likes en volgers
Enorm bereik
Niet goed? Geld terug!
Bekijk ook onze andere specialismen:
Als social media expert zijn wij vooral goed in:
Horeca, retail, bedrijven, IT, Makelaars, Therapeuten, Schoonheidssalons, zorgmarketing, fotografen